قیمت خانه در دماوند | قیمت خانه از 1 میلیارد تومان!​

آگوست 9, 2023
0 نظر
قیمت خانه در دماوند | ارزانترین قیمت خانه در دماوند تهران

قیمت خانه نوساز و چند سال ساخت در دماوند | قیمت خانه از 1 میلیارد تومان!

قیمت خانه در دماوند به علت رشد چشمگیر این مناطق، و البته داشتن مناطق مختلف مثل گیلاوند، جابان و … بسیار متفاوت بوده و امکان قیمت گذاری دقیق وجود ندارد. اما هدف ما در این مقاله این است که شما را با کلیت مناطق دماوند و مسائلی که باعث تغییر قیمت خانه در دماوند و مناطق اطراف آن می شود را بیان کنیم. بطور کلی از مناطقی با ارزانترین قیمت خانه در دماوند تهران گرفته تا مناطق اعیان نشین آن را به شما معرفی می کنیم تا با یک دید گسترده و مسلط به تحقیق درباره قیمت املاک این منطقه بپردازید. پس لطفا در ادامه با ما همراه باشید:

قیمت خرید و فروش انواع زمین، ویلا و ملک در بهترین بهترین منطقه دماوند

مزایای خرید ویلا و زمین در دماوند

خرید واحد مسکونی یا زمین در منطقه دماوند تاثیر مثبتی بر بهبود کیفیت زندگی و تجربه استراحت در یک محیط آرام و دلنشین دارد. این منطقه با فضاهای سبز و مناظر طبیعی زیبا، فرصتی فراهم می‌آورد تا از زندگی در یک محیط سالم و آرام بهره‌مند شوید. با امکانات رفاهی و اقتصادی مناسب، خرید خانه در دماوند به عنوان یک سرمایه‌گذاری امن در زمینه املاک معتبر به نظر می‌رسد.

در ادامه به برخی از ویژگی‌های برجسته برای خرید خانه در دماوند اشاره می‌شود:
– ظرفیت سرمایه‌گذاری بالا برای افراد
– چشم‌انداز شگفت‌انگیز
– طبیعت معتدل در فصل تابستان
– هوای پاک و منعش
– نزدیکی به پایتخت
– زیرساخت‌های در حال رشد
– رشد سریع منطقه

09125158123

قیمت خانه در دماوند منطقه گیلاوند دماوند

برای بررسی قیمت خانه در مناطق مختلف دماوند، ما مناطق را دسته‌بندی کرده‌ایم تا انتخاب و مقایسه آسان‌تر شود.

در منطقه گیلاوند با وسعت زیاد، بخش‌های زیادی آپارتمان‌نشین دارد. ۴ دسته کلی در این منطقه شامل زمین، ویلاها، خانه‌های محله، باغ و باغچه است. در این منطقه تعداد زمین‌های خالی و صفر کمتر است و ساخت‌وساز در حال افزایش است. بیشترین تقاضا برای ساخت ویلا در این منطقه وجود دارد. هرچند قیمت ویلاها در اینجا بیشتر از خانه‌هاست، ویلاهای گیلاوند دسترسی عالی به مرکز شهر دارند.

در مورد قیمت خانه در دماوند، در منطقه گیلاوند، طرح‌های آپارتمانی رایج‌تر هستند و خانه‌های با حیاط در اصطلاح به عنوان ویلا فروخته می‌شوند. اغلب خانه‌های گیلاوند در منطقه‌های گرانقیمت دماوند قرار دارند و این امر موجب ساختار سرمایه‌گذاری بهتری شده است.

درباره باغ و باغچه‌های گیلاوند، معمولاً پرسش‌های زیادی وجود دارد. این‌جا به عنوان زمینی به کار می‌رود که هنوز وضعیت مسکونی نیافته‌است و قیمت آن نسبت به قیمت خانه در دماوند ارزان‌تر است. به‌عبارت دیگر، شما می‌توانید در این منطقه به خرید زمین بپردازید.

همچنین برای بررسی قیمت ها در گیلاوند میتوانید به مطلب قیمت آپارتمان در گیلاوند مراجعه فرمایید.

خرید و فروش زمین،باغ و ویلا در دماوند و گیلاوند

فروش اپارتمان در دماوند گیلاوند

قیمت آپارتمان در گیلاوند شهرک محک

آپارتمان گیلاوند دیوار

اپارتمان کوچک دیوار دماوند گیلاوند

قیمت زمین در گیلاوند

آینده خرید خانه، خانه ویلایی و باغ ویلا در دماوند

آینده خرید خانه و باغ ویلا در منطقه دماوند به عنوان یک انتخاب استراتژیک برای سرمایه‌گذاران درخشان می‌نماید. با رشد پیوسته منطقه و توسعه زیرساخت‌ها، خرید املاک در اینجا نه تنها اقتصادی سودآور است بلکه از منظر زیبایی و ارتباط اجتماعی نیز جذابیت دارد. با جمعیت کم و توجه به حفاظت از محیط زیست، خرید خانه ویلایی در دماوند فرصتی مناسب برای آغاز یک زندگی خصوصی و لذت‌بخش فراهم می‌آورد.

ارزانترین قیمت خانه در دماوند در منطقه جابان دماوند

جابان یکی از روستاهای دماوند است و به دهستان ابرشیوه تعلق دارد. جمعیت جابان به طور چشمگیری افزایش یافته است و این امر باعث بهبود شرایط املاک و قیمت‌گذاری در این منطقه شده است. قیمت خانه در دماوند برای منطقه جابان به طور عمومی مناسب است. زمین‌های جابان به دو دسته تقسیم می‌شوند: زمین‌های درون بافت شهر و زمین‌های خارج از بافت شهر که اغلب بر اساس کاربری مسکونی، صنعتی یا تجاری دسته‌بندی می‌شوند. زمین‌ها به صورت قطعه‌ای و متری به فروش می‌رسند، اعم از متراژ ۱۰۰ متری.

برای بررسی قیمت خرید و فروش اداری، تجاری و صنعتی در دماوند همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید تا از امتیازات با شرایط خرید ویژه با خبر شوید.

ویلا‌سازی در جابان با گیلاوند تفاوت دارد؛ در گیلاوند ویلاهای با متراژ کمتری یافت می‌شوند، اما در جابان ویلاها با متراژ بالاتری ساخته می‌شود و مناظر زیبایی را ارائه می‌دهد. ساختار منطقه به صورت شیب‌دار است و ویلاهای اینجا طراحی لوکس دارند.

برای بررسی قیمت مغازه در گیلاوند و خرید میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

جدیدترین قیمت خانه منطقه جابان دماوند

قیمت خانه در دماوند و جابان به طور مشخص مورد بررسی قرار می‌گیرد. با توجه به آب و هوای ملایم و منطقه خوب جابان، تعداد زیادی خانه در این منطقه وجود دارد. محبوبیت خانه‌ها در جابان به دلیل شرایط جذاب و آب و هوای مطلوب است. خانه‌های جابان، به خصوص خانه‌های قدیمی، اکثراً به محلی‌های این منطقه تعلق دارند. با این حال، افراد غیر بومی عمدتاً به خرید خانه‌های نوساز در این منطقه مشتاق‌اند. جامعه این منطقه اغلب از جوانان تشکیل شده است.

طبیعت جذاب جابان، باعث شده که خرید باغ و باغچه در اینجا جذاب باشد و مخصوصاً باغات میوه در این منطقه به فروش می‌رسند. قیمت خانه در دماوند، به ویژه در جابان، نسبت به منطقه گیلاوند نسبتاً پایدارتر است. جابان از جمله مناطقی است که با جاذبه‌های گردشگری فراوانی همراه است و امکانات سرمایه‌گذاری مطلوبی را فراهم می‌کند.

ارزان ترین قیمت خانه در منطقه گرمابسرد دماوند

منطقه گرمابسرد یک منطقه کوهستانی با زمستان‌های سرد است که برای خرید اقتصادی خانه در دماوند مناسب است. این منطقه دارای موقعیت ملکی ممتازی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. رشد جمعیت غیر بومی و تقاضای افزایشی به زمین های هکتاری ارزش افزوده‌ای بخشیده است. به علاوه ارزانی زمین در گرمابسرد نسبت به پایتخت باعث شده بسیاری از تهرانی ها برای خرید زمین و ملک و سرمایه گذاری در این منطقه اقدام کنند.

ویلاهای گرمابسرد اغلب توسط مالک زمین ساخته می‌شوند و بافت ویلانشین خود منحصربه‌فرد است. با این حال، خرید ویلا در این منطقه به دلیل محدودیت فروش توسط مالکین بومی به غیر بومی، ممکن است چالش‌برانگیز باشد.

بهتر است درنگ نکنید و ابتدا تعریف ویژگی‌های منطقه گرمابسرد را دقیقاً مشخص کنید. این منطقه دارای خانه‌های قدیمی بوده و تجدیدسازی کمتری را تجربه می‌کند. با این حال، این ویژگی سبب کاهش قیمت‌ها نسبت به مناطق دیگر می‌شود، که این امکان را ایجاد می‌کند که سرمایه‌گذاری موفقی در اینجا داشته باشید.

09125158123

برای بررسی قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید تا از شرایط شگفت انگیز خرید با خبر شوید.

قیمت خانه در دماوند منطقه سربندان

قیمت خانه در دماوند منطقه سربندان

در منطقه سربندان فعالیت های خرید و فروش خانه بسیار پررنگ است و نباید از آن غافل شد. زمین های این منطقه به صورت جداگانه به فروش می‌رسند و با نقشه‌های هوایی تحت تفکیک قرار دارند که این امر به افزایش قیمت خانه در دماوند در این بخش کمک کرده است. انواع کاربری‌ها بر اساس نیازهای مختلف در نظر گرفته می‌شوند.

برای خرید زمین در اطراف دماوند، بهتر است ابتدا موقعیت جغرافیایی منطقه را بشناسید. ساختار ویلاها در سربندان تنوعی دارد و تعرفه‌های مختلفی به طور معمول اعمال می‌شود. اگر به دنبال منطقه ایده‌آل برای خرید ویلا در دماوند هستید، سربندان بهترین انتخاب است. آب و هوا و طبیعت این منطقه شگفت‌انگیز است و ترکیبی از سرمایه‌گذاری موفق و تجربه تعطیلات لذت‌بخش را ارائه می‌دهد.

برای خرید خانه در منطقه سربندان، به مرکز روستا مراجعه کنید. قیمت‌گذاری برای خانه در دماوند در این منطقه دارای ساختار خاصی است و به ویژگی‌های خاص هر ملک و نوع کاربری آن بستگی دارد.

جدیدترین و ازرانترین  قیمت خانه در دماوند تهران در سال 1402

حالا به توضیح درباره خود شهر دماوند می‌پردازیم تا شرایط قیمت خانه در این منطقه را بررسی کنیم. در دماوند، خرید زمین نسبت به خرید خانه بیشتر است، زیرا زمین‌ها آماده ساخت و ساز هستند و زمین‌های خالی زیادی در این منطقه وجود دارند. هر بخش از شهر دماوند را برای خرید زمین انتخاب کنید، انتخاب خوبی خواهد بود. مناطق احمدآباد، شلمبه و اصطلک در این منطقه شرایط خاصی دارند.

خانه‌های منطقه دماوند هم می‌توانند قدیمی و هم با سبک‌های جدید طراحی شده باشند. اکثر خانه‌ها در این منطقه دارای بافت منحصر به فرد خود هستند. برخی از طرح‌ها دارای ساختار دو بخشی هستند و برخی از خانه‌ها هنوز بافت قدیمی خود را حفظ کرده‌اند. قیمت خانه در دماوند نسبت به گذشته افزایش یافته است و کاهش قیمت مشاهده نمی‌شود.

برای آگاهی از فایل های املاک برای بهترین منطقه دماوند برای خرید ویلا همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی ها را برای شما انجام دهند.

09125158123

خرید خانه حیاط دار در دماوند

قیمت مسکن مهر دماوند

خرید آپارتمان در دماوند

خرید آپارتمان ۵۰ متری در دماوند

راهنمای خرید خانه، زمین و ویلا در دماوند

خرید زمین پیش از هر چیز نیاز به تعیین هدف دارد؛ سکونت یا سرمایه‌گذاری. قیمت زمین خریداری شده باید با قیمت‌های مشابه در منطقه مقایسه شود. مکان زمین و امور قانونی بسیار اهمیت دارند. مشاوره متخصصان املاک در این مسیر بسیار مفید است.

09125158123

قیمت خانه در دماوند | ارزانترین قیمت خانه در دماوند تهران

میانگین قیمت زمین در دماوند در چند سال اخیر چگونه بوده است؟

طی چند سال گذشته، به دلیل موقعیت جغرافیایی برتر و نزدیکی به تهران، قیمت زمین در منطقه دماوند رشد چشمگیری داشته است. این رشد همچنان ادامه داشته و قیمت زمین به شدت افزایش یافته است. ارتفاعات، فضای سبز و اقلیم مناسب این منطقه را به مقصدی جذاب برای سرمایه‌گذاران در زمین‌های کشاورزی، مسکونی و تجاری تبدیل کرده است.

عوامل موثر در تغییر قیمت زمین های دماوند

عوامل مختلفی بر تغییر قیمت زمین در دماوند تأثیر گذاشته‌اند. به عنوان نمونه، وجود فضای سبز فراوان، مناظر طبیعی زیبا، ارتفاعات متنوع، هوای خنک و پاک، دسترسی آسان به تهران، نزدیکی به پایتخت، تقاضای بالا برای واحدهای مسکونی، تجاری و صنعتی، توسعه شهری و… به عنوان عوامل مؤثر در افزایش قیمت زمین در دماوند اشاره می‌شوند.

موقعیت جغرافیایی و اثرات آن بر تعیین قیمت خانه در دماوند تهران چیست؟

موقعیت جغرافیایی عامل اصلی در تعیین قیمت زمین در دماوند محسوب می‌شود. نزدیکی به تهران و دسترسی آسان به شهر، فضای سبز و مناظر طبیعی زیبا، زمین‌های کشاورزی و دامپروری، هوای خنک و تمیز، و امکان دسترسی به پارک‌ها و فضاهای عمومی، این منطقه را به جذابیتی برای سرمایه‌گذاری و زندگی مطلوب تبدیل کرده است. به طور کلی، موقعیت جغرافیایی تأثیرگذار اصلی در تعیین قیمت زمین در دماوند است.

چگونه می‌توان در خرید خانه و ویلا در دماوند به صرفه عمل کرد؟

برای خرید ویلا در دماوند با هدف بهره‌وری بیشتر، اطلاعات دقیقی از بازار ضروری است. مطالعه و مقایسه قیمت‌ها و امکانات مختلف ویلاها در این منطقه به شما کمک می‌کند تا ویلا با هزینه مناسب و خدمات موردنیازتان را انتخاب کنید. همچنین، اهمیت دارد که وضعیت مالی خود را در خرید ویلا مد نظر داشته باشید. محاسبه هزینه‌های مرتبط با خرید، از جمله قیمت ویلا، هزینه‌های مرتبط با معامله، تعمیر و نگهداری، به شما کمک خواهد کرد تا محدوده مالی خود را مشخص کنید و به دنبال ویلا با هزینه مناسب‌تر بگردید.

همچنین برای آگاهی از شرایط خرید خانه کلنگی در دماوند میتوانید به مطلب خرید و فروش خانه کلنگی در دماوند مراجعه فرمایید.

فروش خانه قدیمی در دماوند

09125158123

خرید خانه در دماوند

عوامل موثر و تعیین کننده قیمت ملک، خانه، ویلا در دماوند؟

قیمت خانه در دماوند
  • موقعیت جغرافیایی ویلا
  • وضعیت سند ویلا
  • وضعیت ساختمان
  • منطقه و سطح زمین
  • وضعیت بازار و قیمت‌های روز

سرمایه گذاری پرسود خرید خانه در دماوند با خرید ارزانترین قیمت خانه در دماوند تهران

خرید ویلا در دماوند به عنوان سرمایه‌گذاری، راهی پایدار و سودآور است. با استفاده از روش اجاره روزانه، می‌توانید از ویلا به عنوان منبع درآمد استفاده کنید. بهبود امکانات ویلا مانند نصب سیستم‌های گرمایش و سرمایش، بهبود فضای سبز، افزودن امنیت با درب‌های ضد سرقت و دوربین‌های مداربسته، می‌تواند ارزش و درآمد سرمایه‌گذاری را افزایش دهد. حتماً با شرایط بازار و قیمت‌های روز ویلا‌ها آشنا شده و همه‌ی هزینه‌ها را محاسبه کنید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که مستندات و مدارک مربوط به ویلا، مانند سند مالکیت و پروانه ساخت، در دسترس شما قرار دارند تا خرید خود را با اطمینان انجام دهید.

بررسی قیمت خانه در شهر دماوند به صورت آنلاین

برای اطمینان حاصل از قیمت روز خانه در دماوند، بهتر است با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. در دماوند مناطقی وجود دارند که از نظر قیمت ملک شرایط مناسبی دارند و می‌تواند به شما در سرمایه‌گذاری کمک کند. به عنوان مثال، زمین‌های اوچونک در منطقه دماوند گزینه خوبی برای خرید ملک به شمار می‌آید.

به طور کلی، اوچونک یکی از مناطق مهم برای سرمایه‌گذاری است و کاربری‌های خاصی در این منطقه مشاهده می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد که در خصوص قیمت ملک جدید در دماوند، دو موضوع اساسی بررسی می‌شود. اولاً، وضعیت منابع آبی منطقه بررسی می‌شود؛ یعنی آیا دسترسی به آب در این منطقه راحت است یا مشکلات کم آبی وجود دارد.

با تماس با کارشناسان بخش فروش، می‌توانید بهترین خانه‌های دماوند را برای خرید یا فروش پیدا کنید و قیمت ملک را ارزیابی کنید. خانه‌ها در دماوند بر اساس متراژ، موقعیت جغرافیایی، نوع بافت و اجرایی بودن دسته‌بندی می‌شوند. قیمت‌گذاری خانه‌ها به چندین فاکتور تقسیم می‌شود.

09125158123

آیا می خواهید در مورد قیمت ویلاهای لاکچری و امکانات آنها بیشتر بدانید؟ در این صورت به صفحه خرید ویلا استخردار در دماوند مراجعه کنید.

سوالات متداول:

موقعیت جغرافیایی دماوند نزدیکی به تهران و ویژگی‌های طبیعی مثل فضای سبز، هوای خنک و مناظر زیبا، این منطقه را برای سرمایه‌گذاران جذاب کرده است.

عواملی مانند فضای سبز، مناظر طبیعی، دسترسی به تهران، تقاضای بالا برای مسکن و امکانات منطقه به افزایش قیمت ملک‌ها در دماوند کمک کرده‌اند.

بررسی بازار، انتخاب مناطقی با قیمت‌های نسبتاً پایین، نقشه‌برداری از نیازها و اولویت‌های خود، مشاوره با کارشناسان املاک و بررسی مستندات ملک از جمله راهکارهایی هستند که می‌توانید به آنها روی بیاورید.

قیمت آپارتمان ها و خانه های دماوند در تابستان 1402 بطور میانگین به حدود 32.5 میلیون تومان می رسد. بازه قیمت از 22 میلیون تا 43 میلیون می باشد که با توجه به سن بنا و شرایط ساختمان، و البته موقعیت جغرافیایی ملک این قیمت ها تغییر میکند. توجه داشته باشید که اعدادی که به عنوان قیمت خانه در اینجا آورده شده، آمار رسمی نمی تواند باشد و فقط بر اساس قیمت های موجود در آگهی های خرید و فروش خانه به این آمار رسیده ایم.

پیام بگذارید